In ’t Weike organiseren wij een voorjaarsworkshop! We maken een vrolijk stuk met een paastak, tulpjes, bloembollen en leuke decoratie.
Dinsdagavond 10 maart – 19.00 uur
Woensdagochtend 11 maart – 10.00 uur
Aanmelden: In ’t Weike of via mail: skw.weike@gmail.com
Kosten: €13,50 inclusief een bakje koffie/thee en iets lekkers
Dit gaan we maken!




