Ik ben Jeroen Veraart, geboren in de Lagemetenweg en woon nu 350m verder op de Steenbergseweg.
In mijn jeugd ben ik woonachtig geweest en opgegroeid in Bergen op Zoom, later zelfs nog even in Tholen. Maar toen Lotte en ik gingen samenwonen zijn we in Lepelstraat terecht gekomen.
Sinds dat we kinderen hebben raakten we steeds vaker in aanraking met het verenigingsleven en allerlei initiatieven hier op het dorp. Hier zijn Lotte en ik dan ook samen vrij actief in omdat we dit simpelweg leuk vinden om te doen. Toen ik gevraagd werd voor het bestuur van het SKW wist ik eigenlijk niet zo heel veel van de feitelijke oorsprong ervan. Dat ’t Weike is gebouwd voor en door mensen uit ‘de Straot’ is stiekem wel iets om trots op te zijn. Het is niet vanzelfsprekend dat dit gebouw er is waarbij er ook meer activiteiten plaatsvinden dan je zou denken.
Hier draag ik graag mijn steentje aan bij!

